Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ...με ένα συγκλονιστικό κείμενο!

Το παρακάτω κείμενο το βρήκα σαν σχόλιο στη δημοσίευση του Λευτέρη Παπαδόπουλου στην aixmi.gr
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΗ,
ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟ 15 ΧΡΟΝΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΔΥΟ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΧΩ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑΙ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΥΝ ΕΦΗΒΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΡΙΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΛΗΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΘΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ.
ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΞΙΕΣ, ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΩΝΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΟΙΓΩ ΣΟΝ ΑΤΜΟ ΣΤΟ ΣΙΔΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ 19 ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΚΑΝΩ ΕΝΤΥΠΟΔΙΑΝΟΜΗ ΜΙΑ-ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ 18 ΕΤΡΩ. ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ. ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΘΥΜΑΣΕ ΤΟΤΕ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ….. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ…. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΥΞΗ…. ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ. ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ, ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ, ΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΤΙΣ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ…. ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΝΙΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ. Η ΔΕΗ ΚΑΙ Η ΕΥΔΑΠ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΑ. ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΠΟΛΥ. ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ, ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΑΘΑΡΙΖΑ ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ. ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΛΑΨΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ. ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΗ ΜΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΣΑΝ ΚΑΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΘΑ ΦΑΜΕ ΡΥΖΙ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ, ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΦΗΒΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ, ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΡΥΖΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ, ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ, ΑΓΝΩΜΟΝ, ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΣΥΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΡΟΣΤΟΜΟ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΟΛΥΠΤΑ ΚΑΙ ΑΑΑΑΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ; ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΧΑ; ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΗ; ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΜΙΚΡΕ; ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΠΑΣ. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ. ΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΥΡΑ ΜΟΥ, ΕΣΦΑΛΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ. ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ… ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΘΥΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΞΕΡΩ. ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΤΝ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ.ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΛΑΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΚΙ ΕΣΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ….."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου